Βάλε τα kettlebells στη ζωή σου και κάψε θερμίδες γρήγορα και αποτελεσματικά.

Τα kettlebells, τα στρογγυλά βάρη με τη λαβή προσφέρονται για ασκήσεις που συνδυάζουν την καρδιοαναπνευστική προπόνηση με την ενδυνάμωση. Επομένως, συνδυάζουν και τις δυο απαραίτητες μορφές άσκησης αυξάνοντας τις θερμίδες που καις και μειώνοντας τον χρόνο προπόνησης που χρειάζεσαι.

Οι θερμίδες που μπορείς να κάψεις κάνοντας ασκήσεις με kettlebell είναι εντυπωσιακά πολλές σε σχέση με το χρόνο των ασκήσεων. Σύμφωνα με το American Council of Exercise ο μέσος αθλούμενος μπορεί να κάψει 400 θερμίδες σε 20 λεπτά κάνοντας ασκήσεις με kettllbell. Επιπλέον μπόνους: δυναμώνει ο κορμός και οι μύες του πάνω μέρους του σώματος γεγονός που συντελεί και σε λιγότερους πόνους στην πλάτη και τη μέση (εφόσον κάνεις τις ασκήσεις σωστά).

Ακόμη δεν πείστηκες να βάλεις τα kettlebell στην προπόνησή σου; Διάλεξε τις σωστές ασκήσεις και κάψτα όλα!

Προπόνηση 20΄λεπτών

Αν έχεις μόνο 20′ στη διάθεσή σου αυτή είναι η προπόνηση σου. Η Yumi Lee από το Reebok Crossfit Lab φροντίζει να γυμνάσεις κάθε μέρος του σώματός σου φροντίζοντας ταυτόχρονα να χτυπάει η καρδιά σου πιο γρήγορα. Cardio και ενδυνάμωση combo!

www.keepup.gr